Polen,?

13 februari 2019 - Nederland, Nederland

Hoi laatst door polen gereisd omdat ik met de auto naar de Oekraïne moest, daar ondervonden dat de polen zeer onvriendelijk waren, en erg arrogant `waarschijnlijk vergeten dat onder andere mijn kerk daar nog geen 20 jaar geleden kleding pakketten heen stuurde, heb 6 uur, JA 6 UUR aan de oost Pools/UA grens gestaan, (15 jaar geleden 8 uur Pools/Litouwse grens) zij wouden onder ander exact weten hoeveel liter benzine ik in mijn auto had op dat moment? vol natuurlijk is in UA goedkoper! en ik blijf toch Hollander hé!, mijn auto is gedemonteerd? (niet goed/kapot terug gemonteerd, en heb tevens 450 zloty (€105,-) boete gehad omdat ik na teruggave documenten en de slagboom omhoog ging weggereden ben, had moeten wachten totdat iemand mij zij dat ik mocht rijden, maar stond niemand?????? poging tot illegaal grens passeren???? naar mijn vrouw van Oekrainse afkomst (20 jaar Nederlands staatsburger) waren ze ronduit discriminerend, naar mij ook maar minder had ik het gevoel, ook werd mij door een manlijke beambte gevraagd waarom zoveel Nederlanders een Poolse vrouw hebben, waarop ik heb geantwoord dat hij dat maar aan de Poolse vrouwen moest vragen?? ook werd er door hun geweigerd Duits/Engels te spreken. ook bij benzine pompen/hotels erg onvriendelijk arrogant. Rij volgende keer via Tjechie en Slowakije, beetje om maar dat heb ik er graag voor over, wat een *******volk!! Daarentegen zijn de Oekraïners lieve vriendelijke behulpzame mensen, (NOG STEEDS! naar alles wat hun is en wordt aangedaan)! Gr Peter